سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 89761
کل یادداشتها ها : 162
خبر مایه


معرفی جزیره قشم

ساحل با روستاها و شهرک های کوچکی در این جزیره قرار دارد. جزیره قشم جزو مناطق آزاد است. این جزیره عضو سازمان جهانی یونسکو است.منطقه بسیار آرام و مناظر باور نکردنی می تواند به راحتی باعث محبوبیت جاذبه های توریستی این جزیره بین گردشگران و مسافران تور قشم شود.

راه های رسیدن به این جزیره

با قایق

اگر از طریق یندرعباس قصد ورود به جزیره قشم را دارید، ساده ترین راه این است که قایق ها یا کشتی را در بندر اصلی بندر مسافری شهید حقانی بیابید.تعدا زیادی قایق یا لنج را میتوانید در آنجا بیابید که از ساعت 6 صبح شروع به کار میکنند تا 10 شب.این قایق ها،البته بسته به نوع قایق بین 30 دقیقه تا 1 ساعت طول میکشد تا به جزیره زیبای قشم برسند.هزینه این نوع حمل و نقل،به ازای هر نفر 18 هزار تومان برای هر طرف است که در رفت و برگشت میشه 36 هزار تومان.

یک کشتی ماشین به طور مرتب از Bander-e-Pol، حدود 60 کیلومتری غرب بندرعباس، رد می شود و در صورتیکه بخواهید با ماشین شخصی خود به جزیره قشم بروید میتوانید از آن استفاده کنید.در برخی موارد که هوا نامساعد است و قایق ها از اسکله شهید حقانی مسافر گیری نمیکنند،میتوانید از طریق بندر پل،به سمت جزیره قشم حرکت کنید.

با اتوبوس

اگر قصد دارید از سایر شهرهای کشور به جزیره قشم برسید و میخواهید از اتوبوس استفاده کنید،میتوانید از شهر خود به مقصد بندرعباس حرکت کرده و با توجه به توضیحات بالا،با قایق یا اتوبوس دریایی خود را به جزیره زیبای قشم(اسکله شهید ذاکر) برسانید.

با هواپیما

پرواز از شهرهای بزرگ (تهران، شیراز، اصفهان، مشهد) به فرودگاه بین المللی قشم،وجود دارد. فرودگاه در وسط جزیره واقع در نزدیکی دیرستان و جزیره هنگام واقع شده است و حدود 50 کیلومتر تا مرکز جزیره فاصله دارد.

جزیره قشم بسیار طولانی است (تقریبا 150 کیلومتر از شرق تا غرب) و جاذبه های اصلی آن دور از هم هستند و بنابراین تاکسی ها و رانندگان خصوصی به شدت توصیه می شود. در تور قشم هنگام رفتن به خارج از شهر قشم پیشنهاد میشود یک تاکسی دربست گرفته و برای گشت در اطراف جزیره آماده شوید.

منبع : تورکلیک


      با هتل...




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ