سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 89787
کل یادداشتها ها : 162
خبر مایه


کلبه هور کیش

در غربی ترین نقطه جزیره زیبای کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم به کلبه هور شهرت داشته است.

کلبه هور کیش

ماهیگری در کلبه هور:

بستر این دماغه ،صخره ای می باشد و آبزیان بسیاری همچون هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیار دیده می شوند. از اینرو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.شما میتوانید با رزرو تور کیش ارزان از این محل دیدن کنید.

ماهیگیری در کلبه هور کیش

غواصی در عمقی معادل ده متر در کلبه هور کیش

به آن دسته از عزیزانی که به غواصی علاقه مند هستند پیشنهاد میدهیم که منطقه کلبه هور جزیره کیش را از دست ندهند.در ساحل جنوبی کلبه هور غاری کوچک به طول 5 متر وجود دارد که عبور از آن به هنگام مد کامل بسیار لذت بخش است و عمق سایت غواصی این مکان زیبا از شمال به جنوب بیشتر گردیده و تا 8 متر نیز ادامه دارد.

غواصی در کلبه هور جزیره کیش

آلاچیق های کلبه هور جزیره کیش

در بخشی از قسمت منطقه کلبه هور فضای تفریحی برای رفاه حال بازدید کنندگان از جمله آلاچیق، نیمکت ها، میزها، باربیکیو و نورافکنهای بزرگ  و… فراهم شده است تا گردشگران عزیز نهایت استفاده را از این منطقه بینظیر ببرند.آلاچیق های کلبه هور جزیره کیش

طبیعت کلبه هور جزیره کیش

جذابیت دماغه کلبه هور بیشتر به خاطر طبیعت وحشی این منطقه است که در اکثر مواقع سال برخورد موجهای بزرگ با صخره های سنگی بسیار هیجان برانگیز است. مخصوصا در این دماغه حفره هایی وجود دارد که در موقع برخورد موجها از میان این شکافها آب به بالا فوران می کند.پیشنهاد میدهیم با رزرو تور کیش از این محل دیدن کنید.

حفره های کلبه هور جزیره کیش

طبیعت وحشی کلبه هور جزیره کیش

صدای امواج،سکوت جزیره و زیبایی آسمان شب لحظات به یاد ماندنی را در ذهن بازدید کنندگان به جای میگذارد از این رو حتی برای یکبار هم که شده بازدید از این منطقه زیبا را از دست ندهید.

طبیعت کلبه هور جزیره کیش

لنج به گل نشسته در کلبه هور

حدود ده سال پیش در ساحل شمال غربی جزیره کیش حد فاصل منطقه صفین و کلبه هور لنجی به گل نشسته است ،که تلفیق این لنج و غروب زیبای آفتاب جلوه منحصر بفردی به منطقه کلبه هور بخشیده است.این لنج بر خلاف کشتی یونانی جزیره که نشان از تجارت بین المللی جزیره بوده ،نمادی از تلاش و کار بومیان جزیره کیش میباشد.

لنج به گل نشسته در کلبه هور

خاطر نشان است که از کلبه هور مانند دیگر نقاط شمالی جزیره کیش ،رشته کوه های جنوب استان هرمزگان و تاسیسات و اماکن بنادر چارک و آفتاب دیده میشود.

راستی اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید،خواهشمندیم برای رزرو تور کیش با ما در تماس باشید.

اعتماد شما ، اعتبار ماست.


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ